Känner peppen.


Jobbade idag 15.10-20.30 ungefär, tidigare än vad jag trodde, awesome. Jag hade ont i magen när jag gick upp och mådde allmänt dåligt och var trött som ett as. Gick till jobbet med lite ångest, mest för att jag hade ont i magen och för att jag var lite skraj för hur många människor det skulle komma på barnfilmen som gick först eftersom jag var så skakis sist men det gick bra och det blev inge diff, woohoo. Men det var ju bara fredagen kan tänka mig att det kommer fler imorrn och ännu mer på söndag, suck. Men men jag fixar det vafan.

Efter att ha kommit hem och hört att typ alla man känner skulle på Granny goes street i Falun imorrn lördag så ville jag ju såklart jättegärna dit också. Har inte varit på någon festival alls i sommar och detta är typ sista festivalen för sommarn och dessutom gratis och en dag. Men eftersom jag jobbar till 20.45 ungefär och alla skulle dit så tidigt (skulle vilja det jag med egentligen men somsagt jobb) och ingen förmodligen skulle vilja skjutsa så sent och det inte går något kollektivtrafik härifrån dit vid den tiden så kändes det ganska hopplöst men tack vare Ewe och hennes pojkvän Alex så fixa det sig, happy cat. Så han hämtar upp mig vid 21.00 och vi är typ framme där en timme senare och då är det typ två timmar kvar tills festivalen stänger men det gör inget. Ända bandet jag hinner se är Dead by april men whatever var ändå inte sugen på att se något annat. Sen ska jag supa med massa vänner och åka hem nångång på natten, åhsome.

Nu får vi hoppas att det går lika bra på jobbet imorrn som idag och att det blir kul i Falun.




Imorrn bitti ska jag hinna platta håret, tona luggen och gå på bolaget och äta innan jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback