Hemma från Stockholm.


Jag sov riktigt länge idag. Är lite förkyld, har lite ont i huvudet och är jäkligt segt. Men jag hade fan ganska kul i Stockholm, mer om det och bilder kommer sen när Emma skickat bilderna som togs. Har iaf 100 kr kvar av 1000 kr i fickpengar och bara på skitgrejer känns det som, aja.

Imorgon har jag risketta, hoppas jag har pengar till det, kostar ju hela 800 kr, så jävla dyrt. Sen ska jag också betala 350 kr för högskoleprovet så det är jävligt viktigt att de pengarna finns för imorgon.

Såg typ en timma ev VMA's igåt natt men pallade inte länge så får se på det på onsdag istället. Nu ska jag slappa och kolla på nya serien svenska Hollywood fruar tror jag den hette sen Roast på Berns där de ska grilla Pernilla Walghren, ska bli riktigt spännande att se henne grillas sen typ nån annan serie på laptopen. Får se om jag har orken kvar att skriva sen, blir nog lite te nu också.




Saker jag köpte: Linne/Klänning för 150 kr på Gina Tricot, Skelettbens hårclips för 129 kr på Shock, leopard bandana, nätstrumpbyxor och hästsko till septum. Fatta smårejer för typ 500 lappen, shit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback