Hemma från jobbet.


Eller ja jag var hemma runt 21.45. Första föreställningen var lite jobbig innan 18.00. Kom ganska mycket folk typ 15 minuter innan filmen skulle börja. Blev en ganska lång kö. Typiskt folk att alltid komma typ in i sista minuten och alla på en gång också. Jävla människor, kom i tid förfan och det var tydligen en del som klaga att det gick så segt i kön, vafan liksom!! Visst jag är ny och jag kanske är lite seg men vafan det är erat fel om ni ska ploppa upp i sista minuten och förvänta er att det inte är lång kö och fundera i hundra år för vart ni ska sitta eller vad ni ska köpa, lol! Cp människor. Tydligen var det en gubbe som lura mig på en popcorn meny också så han fick mer tillbaka. Jag hade gjort allt rätt, han ville ha en meny och jag fick pengar av honom men sen säger han att han fårr för lite tillbaka och jag var ju ganska stressad så jag bara jaha vad konstigt och gav honom en tjuga tillbaka, jävla idiot.

Fick en liten liten utskällning av chefen att jag skulle göra dittan och dettan när det vra mycket folk, jag vet det egentligen men blir typ helt konstig när jag blir lite stressad, jaja det fixa sig iallafall, Sebastian Jareholm skulle dock tönta sig och segade ännu mera, lol.

Imorgon ska jag färga Carros hår, vi börjar med att färga det mörkrött sen får vi se om vi hinner färga det brunt också. Jag ska hinna göra det, kanske fika om det blir av, gå på bolaget och köpa blekning till mig själv innan jag börjar jobba igen. Har fortfarande inte riktigt bestämt mig än om jag ska på wasa, kanske. Vi får se. Måste häla i mig innan dock, suck. Hates it.





Haha ååh jag dog typ Du har en fågel po dig!! hahaha. Jag skrattar dock bara åt hur han sa det men fyfan vad hemskt, idioten stiger ju fan inte äns ur bilen. Djurplågeri, och den är ju stendöd och släpas med bilen, uh.



Kommentarer
Bettan säger:

Jag har en canon eos 350D:)

2009-09-26 | 10:31:29
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback