Hatar när det är segt.


Åh blir så arg. När man inte går i skolan längre eller inte jobbar under veckorna och inte har något speciellt att göra utan dagarna går väldigt segt och man bara vill hitta på något med någon eller något, är så himla frustrerande. Jag jobbar iallafall tre dagar ihelgen men jag önskar nästan jag jobbade tre dagar i veckan för jag skulle helst vilja vara ledig på helgerna men men. Jag ska vara glad för att jag inte är arbetslös som de flesta är. Jag hade tur när det kom till det och turen står inte alltid på min sida, vädigt sällan faktiskt.

Jag hatar hur mina vardagar ser ut. Lägger mig sent, går upp sent, sitter framför internet flera timmar, äter, kollar film, läser en bok eller pluggar teori, på dagarna ibland kan det hända att jag fikar nere på stan med mina vänner. Så jäkla trist, jag vill ha mer spänning, därför längtar jag till Stockholm nästa vecka.



Kommentarer
Vicky säger:

Jo, men liksom... Nästan alla av dom här allra kändaste kändisarna ger massor av pengar och stöd till olika organisationer, ska man ge alla dom fredspriset? Känns sjukt. Måste väl ändå finnas många andra som gjort mycket mer för världen.

2009-09-02 | 00:04:20
Bloggadress: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback