Forgive but not forget.


Idag har jag fikat med Caroline och Linn. Jättetrevligt och endel skratt. Bland annat när man fick höra lite av vad jag hade haft för mig och sagt på efterfesten i lördags. Hehe minns det mesta men inte alla smågrejer, kul att höra iallafall. Jag vet inte vad som händer ihelgen förutom att jag ska jobba men något kul hinner man säkert med. Lönen kommer på fredag och imorgon ska jag ner på banken en sväng för att kolla om mitt kontonummer stämmer med det jag gett till min chef så pengarna kommer in rätt och sen ska jag åka iväg till mitt gamla gymnasium 14.45 ska jag vara där för att prata med en lärare om information till prövningen.


Nu ska jag äta snart och sen kolla på idol, vi hörs lite senare.





Gammal bild från 07 som jag gjort om i Ps, nyss lärt mig hur man gör sådär, jag tackar youtube, haha.




Hitta en annan snygg bild jag tagit 07, loves it. Dock har jag icke gjort något med den i Ps.

Hösten är fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback