Feel it rush in my vains.


Åh jag vill ha detta set från H&M på bilden nedan, hehe. Snackade en del med Anton igår som befinner sig i Usa. Han berättade att han hade sprungit runt i kalsonger i en killes rum och kramat honom och dagen efter fick denna kille åka hem för att han hade svininfluensan, haha. Jag hoppas Anton inte blev smittad men det tror jag nog inte. Sen berättade han en massa massa annat han hade gjort och hur det var där och så vidare. Lät hur kul som helst och jag är verkligen inte alls avis, hehe. Fan jag saknar dig Anton. Det han saknade med Sverige och Mora var att kunna äta mat hemma och typ supa med folk som mig och Tom, haha naaw. Men månaderna går ju jäkligt fort, tre månader kvar till julafton, hösten är här och ja snart är det ett nytt år och våren är här snart igen. Det betyder även att jag fyller 21 om ungefär 6 månader, känns långt men samtidigt inte, fan vad ångest. Usch.

Idag slog det mig att Linn flyttar första december till Falun, har typ inte alls tänkt på det sen hon sa det för en månad sen kanske. Sjukt. Tänk att jag inte kommer att kunna ha Linn här i Mora, typ ringa och fråga om hon ville se på film, laga mat eller fika utan nu måste vi pendla till varandra för att kunna ses men tur att Falun bara ligger en timme härifrån och vi kommer ha en massa kul. Sen hoppas jag att det är min tur att flytta till huvudstaden. Håller tummarna.




Nu ska jag kolla på idol som gick idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback