Diamonds are forever.


Här sitter jag som vanligt mitt i natten och har inget för mig. Såg nyss klart Forrest Gump, har nämligen aldrig sett den filmen och jag fattar inte varför. Fyfan vad underbart mysig den var! Lätt en av de bästa filmerna jag sett, fattar inte hur jag kunnat missa den. Ska ta och kika lite på slutet av Walk the line också som jag aldrig hann se klart på när den gick på tv.

Imorgon eftermiddag ska jag träffa Carro. Min pappa åker till Tyskland i sex dagar imorgon eftersom han har lite saker att göra. Nästa helg ska jag jobba. Öhm finns inte så mycket att säga mer. Eller jo jag kan fan inte fatta ibland att jag har ett jobb, att jag inte är arbetslös som jag trodde att jag skulle vara ett bra jävla tag efter studenten. Många jag känner och bekanta är arbetslösa och hittar inte jobb eftersom det knappt finns några men jag har fan ett jobb! Fatta vad lyckligt lottad jag är egentligen, jag är så evigt tacksam till Carro. Hade det inte varit för henne hade jag varit arbetslös och inte haft någon inkomst förutom föräldrarna men det har jag ju nu också iofs men ändå. Hade aldrig kunnat fattat det för några månader sen, sen har jag ju också en utav de softaste jobben, jäkligt tråkigt kan det vara emellanåt men jag ska fan vara tacksam, jag får ju fan lön och jag har ett jobb och jobbar varannan vecka och tjänar över 80 kr i timmen, jävligt mycket ledig tid så jag ska inte klaga. Jag är nöjd men jag har fortfarande saker jag måste ta tag i. Men men.


Nja jag ska nog ta och kika lite på filmen och sen sova. Ha det bra. Godnatt.

Kommentarer
TereseErica säger:

Har du haft en bra torsdag?

2009-09-17 | 19:39:54
Bloggadress: http://tereseerica.blogg.se/
Joella säger:

åh, älskar forrest gump.

2009-09-17 | 19:56:45
Bloggadress: http://talkingbird.blogg.se/
Anonym säger:

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-17 | 20:23:10
Minnie säger:

Hej gumman, blogawards 2009 börjar närma sig och självklart vill jag dit. Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på mig i kategorin Årets Blogg. Kolla in min blogg för länken dit.

Som tack lottar jag ut ett present kort på Gina Tricot bland alla som har röstat och självklart ställer jag upp med att rösta på er i olika tävlingar om det skulle behövas. Ha en bra dag och tack på förhand. Kram Minnie

2009-09-17 | 21:35:14
Bloggadress: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback