Bring me the horizon.


Då var biljetterna till mig och Carro köpta. Fredagen den 16 oktober på Klubben i Stokholm. Vi har lite problem med sovplatser men det fixar nog sig på något sätt, är ju ett tag kvar. Vill helst stanna där på lördag också så man kan festa mer. Fast tatueringen skjuter jag nog upp till november då vi kanske ska se Paramore eftersom vi nu kommer en helg och Wez inte tatuerar på helger. Hinner spara pengar då också.

Jag kallar BMTH emo bögarna, tycker det är lite roligt och mest för att Carro blir lite småsur, hehe. Nej men de är inte alls min musik smak men de är ju inte direkt dåliga, jag har nästan börjat gilla dem så det är nog inga problem. Jag ser mest fram emot att träffa en del folk man känner och andra, festa och röjja. Fast dock inte i moshpiten där jag kommer dö, haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback