Tradera maniac.


Hm Linn störde mig när jag skrev inlägget "Tisdag" så jag fick lov att posta det nyss. Linn kom och vi skrattade en del åt olika saker, bland annat våra bilder från Alanya. Sen kolla vi på The hills have eyes 2, den var sådär. Hon drog för typ en timme sen. Fan det var riktigt nice att vandra i skogen, jag gillare verkligen! Fattades bara en systemkamera så jag kunnat fota grymma skogsbilder. Har så mycket ideer och annat jag vill fota, gaah. Så jävla synd att det ska kosta så jäävla mycket bara. Men nångång!! Såg nyss att ännu ett nytt avsnitt av nya säsongen med Gossip Girl har lagts upp så jag tänte kika på det och äta chips. Kanske ska käka lunch på kinahuset med Linn imorrn och dra hem till Julia, fast det kanske jag redan skrivit om? Aja whatever. Tjaråå.


Justja eh jag vann två korsetter på tradera, hehhee. Ska fan sluta buda på tradera på ett bra tag, Har ju fan inga pengar, hhehhe.




Jäkligt snygg me  jag hade kunnat låta bli. Den gick på  450 kr & jag hoppas den sitter bra fast jag knappt har några bröst, haha. Annars säljer jag den dyrare.





Har alltid suktat efter en underbust och denna fick bli min för typ 300 kr, hoppas den också sitter bra.





Kommentarer
Beckie säger:

Sv: Jaha oj, hade du? :O Shit, där ser man, haha! Ja jag tycker också om mitt svarta hår, IBLAND. Men men, skiter sig allt så har jag svart färg hemma så det är väl bara att färga över ;D hihihi!

2009-10-07 | 10:07:00
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback