The way you make me feel.


Satt nyss och småbölade lite åt detta klipp. Lite småpatetiskt av mig egentligen men samtidigt ändå inte. Jag är rätt känslig och typ bölar åt nästan allt nuförtiden och jag älskar Michael Jackson och det är ju ingen nyhet. Blev riktigt förkrossad när jag hörde det omöjliga. Skulle vara kul at klä ut sig till MJ i någon video, kanske bad eller något annat kul men det blir lite svårt. Har fan inget blod heller och det suger anus. Jag ska fan a och lära mig den där beat it dansen a.s.a.p!!!



Kommentarer
Sabra säger:

fan. fan. fan. blev helt tårögd av videon. faaaaaaan, varför just m.j </3

2009-10-29 | 21:51:15
Bloggadress: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback