Take the white pill, you feel alright!


Idag (eller om man ska vara exakt, igår) så lagade jag två formar lasagne, finns mycket kvar att äta och jag funderar på att värma upp en till lasagne bit och kolla på någon film men jag har ännu inte bestämt mig för vilken film jag ska se, eller snarare jag vet inte alls vilka filmer jag ska välja mellan för det är helt tomt i huvudet. Kollade lite på filmen Grace igår och den sög verkligen så jag vet inte om jag ska fortsätta kolla klart på den eller inte. har fått reda på att jag visst får gå gratis och se filmer på bion eftersom jag jobbar där, jag är lite efter. Så det är ju jäkligt nice, har ju en del filmer jag ser fram emot i vinter. New Moon, This is it, 2012, Avatar och sen när nu Alice i underlandet skulle komma. Mycket bra filmer på gång.

Orkade inte hämta ut mina skor idag så det får bli imorgon och då ska vi nog ätnligen gå ut på den där såkallade skattjakten. På lördag ska jag skriva högskoleprovet, kommer gå åt helvete kan jag ju redan säga nu. Stort suck. Det betyder även att jag ska upp väldigt tidigt och spendera flera flera timmar i aulan och försöka lösa cp mattefrågor jag inte alls kommer att kunna och gissa vad de konstiga svenska orden betyder, det kommer helt enkelt gå åt pipsvängen. Jag ska vara glad ändå för på fredag får jag min lön, wihoo och det betyder shoppingtur i Borlänge på måndag med Carro och inge jobb efter högskoleprovet då Carro hoppar in istället för mig eftersom jag ska skriva provet och det är skönt för vet inte om jag skulle palla jobba efter den utattningen men fredag och söndag jobbar jag iallafall.

Sen har jag även bett Beckie köpa ett såndär skitsimpel klädhängare åt mig på ikea som antagligen kommer vara billigtcrap, fast det är det ju redan, 129 kr, rätt värt. Really need it.








Kommentarer
Beckie! säger:

SV: Oj jävar va långt det där blev :D



Men! Det lär ju ha haft någon meningen eftersom annars så blir man ju aldrig den personen man är meningen till att bli, eller något? Det är väl bara att gå vidare och försöka inse att det finns något annat där ute för en.



Oj jävlar, är han gift och grejer? Shit, ja det lär ju verkligen sticka till i hjärtat. Jag hade iaf tänkt att "det kunde ha varit jag istället"... Ah gud va jobbigt :/



Känner också såhär varje dag, så jävla pissigt. Du och jag mot framtiden ffs! hahahaha :D Nej men vi får fan ta och inse att vi är för bra helt enkelt och vi behöver något bättre ;D eller vad säger du? :D

2009-10-22 | 15:54:07
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/
Beckie! säger:

Du, vi får se om vi får plats med den där i bilen kom jag på. Johanna ska köpa två sånna och jag kanske släpar med mig en snowboard hem.

2009-10-22 | 16:53:36
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/
Beckie! säger:

Sv: Förstår det :/ Uscha va jobbigt...



Nej jag tror inte heller det men man vet ju aldrig. Så time will tell I guess =)

2009-10-22 | 21:17:39
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback