Sush girl, shut your lips.


Hej allihopa. Det gick bra på jobbet idag också, puh. Hehe. Blir lite less på att min chef hela tiden ska snacka om sin ex fru, t.o.m hur många gånger hon och hennes gamla gubbe till kille har sex, eh jag vill helst inte höra sånt. Sen ska han hela tiden ta upp om att tjejer skaffar barn tidigt och att alla skiljer sig, stämmer ju men liksom jag börjar bli ganska trött på att höra det om och om igen, sen att jag nog också snart kommer skaffa barn och andra saker, eh vafan haha. Blir lite less somsagt. Han ska typ alltid klaga på allt känns det som, aja.

Asså jag vettefan hur jag ska fixa pengar till fredag? Till att fixa mitt hår innan fredagen? Betala nördbrillorna? Spännet? Skorna? Korsetterna? Jadu säg mig det. Jag är pank. Pappa blir även borta i Karlstad några dagar, är inte säker på hur länge men jag hoppas att det inte blir för länge för på fredag ska han tydligen till turkland och han måste komma hem i tid så jag kan lura fram lite pengar, eh hehe. Det löser nog sig..hoppas jag. Men vi har fan ingenstans att sova? Förutom en random kille men det känns lite läskigt. Asså jag kan fan sova i ett hörn på golvet, snälla?




Jag läste att leopard var visst inne nu? Öh haha inte för att jag bryr mig om att det är inne eller ej, har alltid gillat det och kommer alltid göra det. Vill typ ha allt i leopard. Jacka, skor, tröjor, klänningar, leggings, smycken, påslakan..you name it.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback