Street lights.


Har lunchat med familjen idag på kinahuset, de var riktigt mysigt och vi skrattade en jävla massa. Sen kollade vi på plasma tv:n på onoff och hitta en favorit på 46? tum tror jag för bara 10.000 kr, helt sjukt. Sen en sväng förbi dollarstore vart de också. Nu ska jag nog ta och laga pyttipanna och kolla på nya avsnitt av he hills och the city. Skulle kanske till Julia men måste kolla på en turkisk serie jag följer. Markus är förresten hemma nu från Mallorca, tror han skulle vara med oss på lördag om jag lyckas komma ifrån Malung. Blir nog inge parken, jag och Linn kollade upp det igår och det var tydligen skoterns dag på parken med Woodpjucks som spelade, haha lol. Vi hörs nog sen.


Sen bwt gillar jag att statistiken höjts ännu mer de senaste två dagarna, det gillas!! Bara ni kunde vara bättre på att kommentera dock, man blir alltid lite glad när man fått kommentarer.






Kommentarer
Anonym säger:

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-28 | 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback