Pump my lips!


Jag funderar eller har funderat på det i några år att testa restylance men nu har det kommit en annan grej, minns inte riktigt vad det hette men det var tydligen bättre. Läser ju både Kissies och Amirs blogg och såg att de varit i Uppsala och förstorat läpparna med det och jag blev ännu sugnare på att göra det. Kostar runt 2600-3000 kr. Rätt bra pris då det håller ett tag. Fast jag är skitskraj för sprutor, speciellt i läpparna! AJ! Fast de fick någon bedövning så det kanske knappt känns ändå? Nångång ska jag fan lätt testa det, både i överläppen och underläppen fast inte för mycket då. har ju knappt någon överläpp. Fan undrar hur jag skulle se ut, hehe.




Hennes förra ingrepp gjorde hennes läppar skitfula men nu ser de dock bättre ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback