Nattblogg.


Men det är ju ingen suprise. VAAAFAAN LYCKAT! Skrev klart ett inlägg innan allt raderades bort för att fucking jävla firefox fick ett cp ryck. Orkar fan inte skriva om allt igen, suck. I korta drag. Jobbet gick jättebra, imorgon är det sista dagen och hoppas den går lika bra. Emmas syster och Hugo gick även på Nicke nyfiken. Fanns en del konstiga barn som kom också. Öh nu minns jag inte vad jag skrev mer förr men det kanske jag minns imorrn.

Ska försöka att inte vakna upp en timme innan jag ska till jobbet imorrn som jag gjorde nu i lördags.

Hörs imorrn.






Gamla bilder.






Kommentarer
Bettan säger:

haha tack:D <3

2009-10-11 | 07:46:15
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
Beckie! säger:

Sv: Oj tack :)

Det är några till som har sagt samma sak. Men färgen är inte riktigt lika mörk i verkligheten. Jag är typ gyllenblond i hårbotten och sen orange längst ut. Jag och Johanna ska försöka fixa till något snyggt idag :)

2009-10-11 | 11:36:48
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback