Inte taggad.


Just nu sitter jag och kollar på nya filmen Surrogates med Bruce Willis. Pallar inte att gå och lägga mig nu, får se när jag gör det. Linn ska nog hämta upp mig  typ innan halv nio helst så vi hinner få information och annat. Måste fixa dricka också, ta med mig mitt godis också. Fan det kommer inte gå bra alls, suck. Jobbade idag, gick bra. På söndag jobbar jag dock längre. Det kom även in en kvinna idag med sin man och frågade om mitt hår var mitt riktiga och jag sa ja, (hade inge löshår i) och frågade om jag hade lust att bli hårmodell, alltså ingen sån hårmodell där de ändrar hårfärg och klipper utan för olika håruppsättningar och så vidare. Jag tackade ja och gav mitt mobil nummer. Nu hann jag ju aldrig fråga vart hon jobbade och så men ja hon sa att hon skulle ringa upp mig så jag får väll fråga då. Undrar om det är betalt? Men det tror jag inte. Jag gillar inte håruppsättningar på mig själv egentligen, tycker jag är ful i det och jag hoppas de inte ska tvätta mitt hår heller för jag har toning i håret och mitt hår lockar till sig och blir drygt så man måste plattånga det, så förhoppningsvis inte. Undrar om man ska gå nå modevisning eller bara bli fotad? Aja.

Efter sju timmar i aulan imorrn blir det käk hemma innan det blir typ fest hemma hos Linn tror jag? Har inte hunnit köpa nå presenter än men får bli nästa vecka istället. Jag är seriöst dum i huvudet. Skorna från dinsko skulle senast hämtas upp igår men det hade jag såklart ingen koll på så de har skickats tillbaka och jag kommer säkert få en räkning på 200 kr för att jag ej hämtat dem. Men nu beställde jag ett par nya igen fast nu betalade jag med mitt kort istället, smidigare och inget jävla postförskott. Nej nu ska jag kika vidare. Hörs imorrn eftermiddag.






Jag vill ha vår och Heiniken.



Kommentarer
- säger:

Vilken hårfärg använde du till detta rööda håret?!

2012-05-01 | 19:07:34
Deniz säger:

mins inte riktigt, typ nån kashmir red eller intensiv röd från schwarzkopfh

2012-05-02 | 10:09:33
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback