Inför Halloween 09.


Jag vill till Nocturnal models halloween ball eller The Core Halloween ball som det typ kanske heter nu iår igen. Var där förra året med ett stort gäng och jag var typ utklädd till Pippi, fult som fan, haha. Jag vill iallafall till Stockholm och gå på den festen igen, superkul och alla är skitsnygga. Denna gång kommer jag satsa mer på min utklädsel. Vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till än men ska klura på det men en grej jag är jävligt sugen på är att vara blodig och sårig och se lite zombie ut, jag älskar zombies!!

Tänkte att jag skulle köpa flytande latex, blod och annat tjoffs för att kunna fixa sår och annat äckligt. Skulle ju vara riktigt awesome. Ska försöka få med mina vänner från Mora och höra med folk i Stockholm om de ska dit också, hoppas Shelly kommer också.




Ful bild, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback