Heey!


Jag vet att ni har saknat mig, haha. Man blir lite deppis när man ser att statistiken sjunker, hehe skämt åsido. Men jag gillar när statistiken skjuter i höjden vafan. Hm har somsagt gjort högskoleprovet nu och det gick ganska bra faktiskt. Varje delprov var 50 min lång och de var bland annat de 50 snabbaste minutrerna i mitt liv, så kändes det iallafall. Det gick sjukt fort och det var nice, förutom sista delen som var andra delen av matte, haha. Man kunde rätta sina svar sen på hemsidan och jag fick typ hälften alla rätt på engelska delen och typ svenska delen tror jag. Är jag bra eller? sen fick jag noll på sista mattedelen som sög och jag var rätt okoncentrerad då och trött, ville bara hem så det ångrar man ju lite nu efter, hade ju säkert kunnat kamma hem några poäng. Resultaten kommer om fyra veckor, tror inte det blir så högt, kanske 0.3 eller 0.4? Vi får se.

Sedan på kvällen blev det lite mys fika och dricka hos Linns pappa i Hemus. Tess, Emma, Julia G, Julia H, Jesper, Johanna, hennes kille Seb, Beckie och Ewe var där, riktigt trevligt. Sedan drog de flesta hem och jag, Beckie, Linn och Ewe drog till Wasa och dansade. Jag hade även tagit en snus och blev rätt beng av den kan jag säga, haha var ett tag sen jag hade en snus i. Kanske lika bra så man kan få den kicken då och då.

Sen har jag jobbat, segt. Imorgon tänkte jag och Carro dra til Borlänge men hon svarar inte så vi kanske drar på tisdag istället? Vi får se. Måste shoppa. Ska tydligen jobba hos min far ihelgen också, suck. Men Halloween firande ska det nog hinnas med, hade jättegärna velat befinna mig på Nocturnal halloweenball men kan inte. Nästa år.

Nu ska jag kolla vidare på Surrogates och dricka red bull, mums.




Värd film, se den! Ganska obehaglig, speciellt då man inte vet att det är på riktigt eller inte, mer avslöjar jag inte. Vart lite paranoid sen när jag skulle försöka sova kan jag säga. Den får nog tre och en halv toast av mig av fem möjliga.



Kommentarer
Emmah säger:

Jag vart livrädd när jag och Madde såg den så vi fick lov att pausa för att se om den var på riktigt eller inte ;) haha !

BTW love your header !

PUSS

2009-10-27 | 17:27:16
Bloggadress: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback