Funny little bunny.


Jag vet inte riktigt vad som händer på halloween än. Parken togs upp men jag har ingen aning om vad som händer där? och hur mycke det kostar? Sen har jag även blivit bjuden på förfest hemma hos Johanna och en fest i Öna bystuga tydligen, får se hur jag gör men festa ska jag iallafall göra. Ska jobba i Malung hela helgen egentligen så jag åker dit och jobbar med familjen på fredag och sover där och ska försöka övertala pappa att skjutsa hem mig eller typ be Linn hämta mig som svart taxi annars tar jag mig inte därifrån, går fan inga bussar eller tåg heller. Sen ska jag nog jobba där på söndag också? Krångligt, ska försöka fixa det på något sätt.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska klä ut mig till heller, ångrar nu att jag inte kollade efter lite blod i Borlänge. De i Mora brukar ha väldigt dålig rinnigt blod men det kanske går att fixa på något sätt, ska försöka vara lite zombie med blod och typ lite slutty snygg kanske? We'll see.

Nu ska jag kika vidare på Gossip girl.




Jag tänker göra mig ett par sånna där fashion kaninöron! Ganska komiska men ändå ganska snygga, speciellt med spetsen över ögonen.



Kommentarer
♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥ säger:

oj är det nån ny innegrej som jag har missat? ;_;

2009-10-28 | 16:42:39
Bloggadress: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback