Fail again.


Hm jag tar nog tillbaka det där med att jag tyckte Kissies läppar var ganska snygga, eller jag tar tillbaka det litegrann iallafall. Hitta den en bild som var äckligt ful. Sen ser man ju att hon photoshoppat bilden riktigt fult också, tex hyn. Jag hoppas det är svullnaden och att hennes läppar inte kommer att se ut sådär eller att det är en gammal bild för hennes läppar såg ju färfan ganska ok ut på fest bilden. Aja. Mitt internet är helt cp idag och jag vet fan inte varför, riktigt irriterande iallafall. Sen har jag varit med mamma och två till i Ryssarhallen på Dahlbergs mässa och vi åt en del gratis mat. Imorgon blir det nog paj hemma hos Cilla. Konstigt nog har inte min chef ringt mig än som han brukar göra och berätta om jobbtiderna för helgen, kanske gör det sen eller imorrn bitti. Visar sig.





Vem fan vill ha en såndär överläpp?




Kommentarer
Carro säger:

I've been with Mom and two Russians in the Hall of Dahlberg's fair and we ate some free food.



hahahaha xD

2009-10-10 | 23:41:12
SH säger:

haha så jävla fult är det!

2009-10-11 | 22:26:49
Bloggadress: http://ssssh.blogg.se/
Gulligullan säger:

MEN USCH!! SKABBMUN!!

2009-10-13 | 22:11:30
Bloggadress: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback