Tisdag.


Väntar på att Linn ska komma sen ska vi kolla på någon skräckfilm. Idag var jag, Linn och Emma för att besöka Helvetesfallet. Vi virrade runt oss ett tag i Orsa men sen hitta vi rätt. Vi kollade lite på storstupet också. Härligt med skogsmiljö och vattendrag. Massa stigar och annat man fick lov att klättra upp för och ner, hur kul som helst. Sen började det regna när vi skulle hemåt, tur det. Imorgon ska jag sätta in lite pengar på diverse konton, ringa några samtal, kanske äta lunch på kinahuset, plugga och sen ska vi kanske till Julia. Ihelgen ska jag jobba, fan uuh.





Här är orginalen av de kopior jag beställde. Orginalet är från Burberry och kostar drygt 8000 kr, fyfan, suck.




Har även vunnit dessa snygga brillot jag letat överallt efter.




Har även beställt ett sånt här hårspänne med svart rosett och grönt öga av en tjej jag bevakar på bdb.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback