Debatt.


Nu är jag hemma igen. Riktigt tråkigt var det att gå runt själv när det inte fanns några snygga kläder alls att titta på, fast så är det ju typ alltid. Plattan jag snacka om förut är pärlor med pärlplatta. Vill göra olika figurer, kostade runt 179 kr med 17.000 pärlor och små plattor, ganska värt. Sen hade de förfan inget halloween blod på leksaksaffären som de alltid haft förut, vad är det för skit liksom? Suck. Bye bye zombie då, buhuu. Nä fan asså måste fixa sig. Pallar fan inte att jobba typ hela natten imorgon heller. Igår hitta jag även nya avsnitt av Supernatural säsong fem också, fyfan vad awesome! Blev så jävla glad och såg de tre första igår, tror jag har tre eller två kvar. Dean, grr.





Ikväll deltar tydligen Linda Rosing och Alexandra aka Kissie i debatt för att diskutera plastikkirurgi. Linda ångrar visst vissa operationer och Kissie har ju fyllt sina läppar ett antal gånger, bland annat den där misslyckade gången som ovan. Klockan 22.00 tror jag att der började på svt, kommer bli intressant. Gillar inte Linda så speciellt mycket men jag gillar Alexandra, dock inte så mycket som rollen Kissie hon har i bloggen utan jag tror hon är riktig trevlig utanför den fasaden, fast Kissie är kul också, haha. Ska ni se på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback