1 oktober.


Fan vad sjukt att det redan är oktober. Fan redan höst. Snart är det november och december och snart är snön här, fan vad deprimerande. Det enda jag gillar med hösten är alla färgglada löven och typ att man kan ha stora feta halsdukar och uggs och så är det lite mysig känsla men that's it. Jag hann fan aldrig njuta tillräckligt av den svenska sommaren, fast det var ju knappt någon svensk sommar. Då det var som mest varmt så befann jag mig i Turkiet och där var det dock varmare men en helt annan sak. Nu vill jag fan ha vår. Jag älskar våren.

Igår var vi hos Julia i Noreberg för bastukväll, jag och Linn basta dock inte. Vi drack lite öl och snackade en del om sex. Sen blev det en sväng förbi donken också. Idag var jag en sväng förbi skolan och pratade med Mona, har första tentan om två veckor. Måste plugga. Köpte även en present till Sofie och ska fixa resten imorrn. Vi ska även dra på en liten roadtrip till Rättviks marknad på dagen. Ska hinna köpa på bolaget också för lördagen. Vi kanske super i bilen imorrn, hehe.

Idag färgade jag överhåret. Det har dock inte torkat riktigt än men det är mer rödare i hårbotten än ner till topparna och typ inte en sån mörk röd jag egentligen vill ha men det får vara så nu tills det åker ur så jag kan fixa det precis som jag vill ha det. Bilder kommer imorrn.




Jag har typ världens bästa ringsignal, Beat it <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback