You're head will collapse.


Ska strax äta, väntar på att samtliga ska äta klart så jag kan sätta mig själv. Vet inte vad det är mamma lagat men jag hoppas det är gott annars finns det tre pannkakor kvar men de sparar jag nog till senare. Skulle ha pluggat men har jag gjort det än? Nä. Får försöka sätta mig ner och göra det efter maten. Imorgon ska jag försöka gå ner på körskolan även om jag inte kommer ha någon lust, sen ska jag köpa några tester hem. Pallar inte att sitta på körskolan flera timmar. På torsdag tror jag vi ska ha sleepover hos Julia, hoppas jag får det. Kommer nog bli trevligt och så kan vi laga mat och så vidare, dricka och typ kolla film. Mys.

Ser fram emot när Linn och Beckie ska flytta, mest för inflyttningsfesten och att jag kan "fly" hem till dem ibland nån dag eller två för att festa, haha. Finns ju mer uteställen där och jag slipper ha päronen på mig hela tiden som ringer och vill att jag ska komma hem tidigt. Men jag kommer sakna att ha Linn här hemma i Mora. Men men som tur är det inte så jättelångt till Falun och Linn har körkort så hon kommer nog vara hemma i Mora ganska ofta och sen när jag får körkort blir det lite enklare också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback