What to wear?


Vad ska man ha på sig på nyår? Jag vill ha på mig nånting riktigt snyggt som bära säger kaboom woow snyggt, typ. Men det är inte ofta man hittar sånna kläder och gör man det så kostar dem mycket. Jag är helt inne i spets och paljetter just nu, gärna leopard också och lite metallic. Lack också såklart. Vill gärna ha paljet shorts och leggings, har velat haft det jättelänge nu. Sen spets klänning, strumpbyxor och tröja är ett annat måste också. Vet ine om jag ska ha klänning eller något annat men jag hoppas jag hittar något riktigt snyggt och att jag får det kul även fast det är så överskattat. Vill också helst fira det utanför Mora, maybe Stockholm nu när Shelly är hemma då? Yeye.

Kläderna finns bland annat på nelly, topshop osv..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback