Tisdag.


Idag kunde jag inte bara ligga hemma och dega i sängen hela dagen som jag gjort i många dagar nu så jag ryckte upp mig och drog ner på stan. Kollade runt lite och det enda jag hittade var en svart bh på H&M, that's it. Köpte iallafall tre sura små äpplen, ravioli och red bull. Sen såg jag fram emot att kolla hur mycket jag kommer att få i lön imorgon och jag blev inte alls glad, 1918 kr, knappt 2000 kr vafan. Men sen slog det mig att jag bara jobbat sex gånger hitills efter senaste lönen än vad jag gjorde sist då jag jobbade nio gånger och fick typ 200 kr mer men jag kände ändå att jag har jobbat jättemånga timmar typ fyra av de gångerna så jag tänkte att jag kanske skulle få något på 2000 iallafall men nepp. Suck aja inget att göra åt. Jag vet bara att detta inte alls kommer räcka till nästa lön. Jag behöver ett bättre jobb!

Sen förövrigt så blev jag ganska irriterad idag på en person som skulle ha ringt och kollat om stugan vi ska bo i på lördag är ledig men av någon anleding så har han inte gjort det utan ska göra det imorgon säger han, ja då får vi fan hoppas på att det är ledigt för man vet ju aldrig, man ska aldrig spela för safe. Ta tag i det förfan, blir bara lite sur för att jag vill verkligen att det ska bli av.




Håret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback