Seg söndag.


Igår var en jobbig dag på jobbet, långtråkigt som fan och allt var så segt. Bestämde mig dock för at "festa" iallafall och jag hade bara ätit litegrann runt halv tolv innan jag började och åt ingenting på hela nio timmar. Carro och Kj hämtade upp mig och sen hämta vi Julia och hon hämta mitt vin sen drog vi till förfesten hemma hos Martina, senare anlände Emma, Markus och Linn, trevligt att träffa Markus igen iallafall. Hann hälla i mig två groggar och äta lite hembakad pizza nån kvinna hade gjort och jag blev ganska packad. Förfesten var inget att hejja på eftersom vi knappt var där nästan och folket där var så off. Så rude egentligen men tur att Beckie, Kj och Carro anlände också så det fanns mer trevliga människor. Det var lame iallafall.

Sen drog jag, Beckie och Carro till Wasa och senare anlände Emma, Julia och Markus. Var inte alls sugen på wasa eftersom jag egentligen föredrar hemmafester i Mora. Krogen var tråkig och slagsmål bröt ut, det enda händelserika som hände typ. Beckie, Carro och Kj drog hem vid halv ett och jag, Julia och Emma röjjde på dansgolvet. Sedan drog även jag hem runt 01.00.

När jag vaknade upp imorse var jag trött som fan och illamående. Jobbet idag var ännu segare men ändå bättre än lördagen. Åt inte nånting alls förns jag kom hem 21.20. Fattar inte hur jag palla egentligen att vara utan mat så länge, svälter mig typ, usch. Aja skulle jag bli utsatt för svält nångång så skulle jag nog klara mig ganska bra ett tag iallafall, hahha lol. Imorgon ska jag iallafall laga (tänkte nyss skriva baka, haha) pannkakor och jag tror jag ska övningsköra imorrn halv elva? Måste ringa dem imorrn bitti, fan där rök min sova ut dag, aja sen blir det fika med Carro och sen ska jag, hon, Beckie och Sofie hämta ut våra New moon biljetter. Ska även se This is it imorrn, yaay.




Fick ett ryck och nattshoppade på H&m igår. En svart sådan klänning med dragkedja har jag velat ha ända sen de började säljas, dock inte lika snygg som de jag ville ha från början men den duger som fan för bara 99 kr. Hatt accessoaren som jag alltid velat ha annars men inte sålts på svenska vanliga sidor tidigare och ett påslakanset, leopard såklart! Allt för typ 440 kr, ganska bra. Dock kommer de levereras hem till mig i slutet av november och ibörjan och mitten av december, fan jävla skit. Aja.

Kommentarer
FAMOUSGIRLFRIEND - with a start from here to there säger:

har sån klänning, den sitter mkt snyggare på :)

2009-11-08 | 23:51:54
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback