Musikal.


Vart väldigt sugen på att gå och se Buddy Holly musikalen med Brolle i Ejendals arena i Leksand söndagen den 28 februari kl 16.00. Blev lite förvånad över att biljetterna var så dyra men det kostar iallafall runt 400-600 kr beroende på vart man vill sitta. Jag är inte så jätteförjust i musikaler men när det är bra musik så tackar jag inte nej, andra dröm musikaler för mig skulle vara Elvis musikal, MJ musikal och typ någon mer. Men ingen kommer vara sugen på att dra på det med mig iallafall så jag lär ju skita i det som vanligt? Så jävla typiskt, suck.






Har förövrigt slarvat bort min hemnyckel, hurra för mig! Antingen ligger de i Carros bil, på bowlingen eller på Wasa. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback