Me so happy!, happy, happy, happy!


Fyfan vad happyyyyyy jag blev nu! Hahahhaah! Jag har väntat på typ i över två veckor att det ska komma upp nya avsnitt av Hells Kitchen säsong sex och nu såg jag att de hade lagt till typ fem nya avsnitt, fyfan vad åååhsomeee! Nu har jag det fullt upp i natt kan jag säga, haha. Fast jag kommer ju inte kolla på alla såklart, hehe. Sen ett till avsnitt av top model, fyfan vad jag älskar bra serier. Skulle behöva plugga teori men det skjuter jag upp till imorgon för nu blev jag sugen på att fixa mackor och kolla på serier. Ja jag måste alltid ha något att tugga på eller att dricka när jag ser på tv, serier och filmer. Det blir så mycket bättre då. Kan inte sitta och glo bara, haha.




<3


Kommentarer
ttina säger:

ingen fara :) fråga på bara!

2009-11-05 | 03:28:10
Bloggadress: http://tinapantzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback