KlagarN!


Småsaker kan ibland få mig på riktigt dåligt humör. Visst jag pmsar just nu pga att jag snart ska ha lingonvecka, yeye skitsamma. Ville på tårtbuffe imorgon på kaffestugan för att det skulle vara en kul grej och det skulle smaka gott med några goa tårtor och det kostar bara 75 kr och man får äta så mycket som man orkar, men alla avböjer. Visst jag kan förstå om man inte har råd men annars tycker jag det är lame. Tårta är inte så gott? Öh det tog nog priset. Jag tycker tårta är svingott, inte alla tårtor såklart men det finns riktigt goda tårtor. Tycker det är en lame ursäkt för något annat, hepp då får jag väll skita i tårtbuffen då, awesome. Ingen vill ju ändå hitta på något. Kul liv.

Blir så besviken ibland, ibland känner jag mig riktigt ensam. Nu pmsar jag igen men det är faktiskt sant, jag överreagerar ibland men det är bara så jag är, kan inte folk bara vara mer hej jag kan hänga på dig iallafall eller vill du hitta på något? Jag ska nästan alltid vara den som säger det för att något ska hända känns det som.


Jag vill bara flytta härifrån och starta ett nytt fresh liv. Känns som om jag är en liten hamster i ett sånt där snurrhjul. Samma sak varjedag, varje timme. Palla detta liv i Mora. Jag behöver mer action, jag är en rastlös människa, jag behöver folk i mitt liv som förstår mig bättre och är på samma page. Folk är för insyltade. Tack och hej.




Skulle du tacka nej till denna?



Kommentarer
Bettan säger:

what, tårtbuffé?:O jag hade lätt hängt med dit, men jag är inte i mora förens på onsdag! FAN, inte varje dag man går på tårtbuffe ju...åh, va gott!!!!!

:(

2009-11-23 | 23:04:41
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
sara säger:

mööööööööeh tårtbuffé är bland det bästa jag har hört på länge! Illa att jag såg bilden det produceras ofantligt mycket saliv i min mun just nu. haha :D

2009-11-24 | 16:35:35
Bloggadress: http://saratails.blogg.se/
sara säger:

mööööööööeh tårtbuffé är bland det bästa jag har hört på länge! Illa att jag såg bilden det produceras ofantligt mycket saliv i min mun just nu. haha :D

2009-11-24 | 16:36:48
Bloggadress: http://saratails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback