Kill me please?


Morsan gjorde mig nyss på dåligt humör och inte nog med att jag ska jobba från 12.25 till typ 21.00 på lördag och söndag som gjorde mig riktigt bitter eftersom vi skulle festa på lördagen men det kommer jag aldrig palla! Jobba nio timmar, få cp ont i ryggen, hungra ihjäl, gå hem och äta, stress fixa sig och sen hälla i sig när man har ont i kroppen, nää och sen gå upp tidigt dagen efter för at fortsätta jobba nio timmar, jag tackar nog nej. Tror vi kör imorgon istället, jobbar bara från 17.25-21.15 så det pallar jag nog.

21.00 börjar EMA's så det ska jag kolla på och sen plugga teori. Fyfan vad jag inte ser fram emot lördag och söndag, suck. Ibland vill jag verkligen sluta på mit jobb och jobba någon annanstans mer roligare, med bättre chef och bättre arbetstider eller ja normala arbetstider.

Aja.

Här är iaf ett ihopslängt kollage då, längtar som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!






Kommentarer
Bettan säger:

svar:

nej du har rätt i att jag inte visste om han var därifrån, om han verkligen var en "turk".

Men turkjävel är i min synvinkel mer som en svordom, ungefär som vissa kan säga "jävla bögjävel" till nån, fastän personen i fråga inte är bög.

2009-11-05 | 21:49:15
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback