Just give me a little bit.


Sitter med toning i håret, skulle egentligen behövt bleka utväxten och blekt håret en gång till för ljusare resultat för det röda och få bort de svarta fläckarna men men det får jag göra nästa gång jag ska tona det igen. Imorgon är det premiär för MJ filmen och det kommer nog komma en del folk, hoppas jag får bära en liten bild på MJ för chefen. Ska försöka äta mycket hemma innan jobbet så jag kan dra direkt hem till Johanna och så ska jag typ ha ombyte med mig. Efter att ha duschat ska jag läsa ett kapitel med teorin och göra mig lite kall o'boy och titta på top model och ett avsnitt av hells kitchen, kollade på typ 3 avsnitt igår, det var awesome.

Försöker fortfarande förtränga de långa timmarna på jobbet på lördag och söndag, kommer bli så jobbigt och appråpå med min rygg så har jag bestämt mig för att försöka träna upp den, pallar inte med smärta i svanken mer när jag står upp länge. Får se hur jag löser det. Tur att man har en bror som gillar att träna och gymma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback