I want your horror.


Har varit på stan och ätit pizza med Julia och Emma. Linn och Beckie joinade en liten stund också. Innan det var vi inne på bibblan ett tag och kollade på en liten sktech film Anna och Kajsa gjort med slussen och några till från typ  7:an, hahaha hur kul som helst, vi satt och skratta som fan. Jag är med pyttelte bakifrån när jag går in i klassrummet och Linn får sina böcker nedslagna på golvet, hehe. Så små alla var då.

Imorgon ska vi nog ha sleepover hos Julia, hoppas jag får. Sen på lördag blir det förhoppningsvis en liten fest hos mig om inte päronen lämnar kvar min lillebror. Längesen jag hade fest här, alltid lika kul, senast 07 och då ver det en fet fest.




Här är nya videon till Bad romance, fyfaaaaaaaaaaaan vad jag älskar den och Gaga. Oändlig kärlek <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback