Heart shaped box.


Idag har jag och Carro varit på bio och sett The ugly truth, har redan sett den en gång hemma men eftersom det inte finns så mycket annat att göra i Mora på en vardag så drog vi på bio även fast vi sett den, det är ju gratis för oss så varför inte liksom? Imorgon ska jag en sväng förbi trafikskolan och prata lite, måste fixa jävla körkortet fast jag helst inte vill ha uppkörning på vintern som sist, när allt är så vitt så flyter typ allt ihop i mina ögon ibland. Jag ska jobba ihelgen men jag och Carro bestämde idag att vi skulle ta och ha kul, supa skallarna av oss som jag uttryckte mig, haha. Nu har det röda åkt ur från mitt hår också förutom en del på övre huvudet och det ser dumt ut så jag tror jag ska färga det på torsdag.

Det är synd att jag inte har en MJ t-shirt som jag skulle kunnat ha på mig under helgen när filmen går och ingen glitterhandske har jag heller så jag hyllar honom genom att skriva ut en liten bild på honom som  jag tänker sätta fast på min kofta, folk brukar göra det när någon har dött och de är på deras begravning har jag sett men ja vet inte annars hur jag ska göra men det blir nog bra, en svartvit bild tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback