Götteligött.


Sitter och degar, full och lite illamående. Försöker dricka hinkvis med vatten för att slippa bakfylla och annat skit under natten. Tess kom och hämtade mig och körde mig till hem till Martina, Maria var också där. Drack lite och snackade, sen dök Emma, Linn och Markus upp och de hade spriten med sig så vi drack mer och snackade, riktigt jävla trevligt! Vi blev ganska packade och runt 23.00 drog vi vidare. Vid detta lag vart Emma väldigt full, haha det var lite kul. Linn och Markus åkte med Tess för att hämta upp två killar och sen dra till Markus lägenhet medans jag, en full Emma, Julia och hennes kompis gick till Ok Q8 vid saxnäs för att vänta på andra rundan och jag smsa Carro som skulle hämta mig. Tess kom före och hämta upp dem medans jag vänta ett tag på Carro, tillslut dök hon upp och vi drog en sväng förbi donken och jag köpte såklart cheeseburgare, tre stycken. Haha. Sen bar det av till Markus och Jerk fick tydligen damp där så vi stanna inte länge. Körde hem en full Emma och sen drog jag hem runt 01.30.

Trevligt var det, förfesten iallafall och tack Carro för att du körde <3. Jag, Carro och Julia ska se 2012 på måndag, det kommer bli nice. Jag vill fika på söndag men ingen är typ på, jag hatar söndagar.



Kommentarer
AMAIA LAYLA säger:

Fan lyllos er som ska se den! Jag drog iväg på bio idag och det fanns inga platser kvar, sämst!! Så det är nog smartast om ni bokar biljetter på nätet.



Förresten kan man ju alltid beställa extra chokladsås. Ibland kostar det 2 kronor extra och ibland är de schyssta och bjussar. Beror lite på vem som står i kassan och hur trevlig du är :D

2009-11-15 | 17:47:52
Bloggadress: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback