Everyone loves some good food!


Jag har sjukt tråkigt men mest är jag bara hungrig. Jag vill äta, äta, äta en massa jävla god mat. Jag och Carro funderar på att dra till Falun och käka god mat bara för att ha något att göra efter löningen eftersom det är sjukt tråkigt i Mora speciellt på vintern, finns ju fan inget att hitta på. Blir riktigt frustrerad och det var mitt och hennes samtalsämmne igår på msn. Jag ska ta det där förbannade körkortet och bara köra och köra för att ha något att göra, haha. Men liksom tänk vad mycket man kan hitta på om det hade varit sommar! Eller liksom man behöver inte direkt hitta på något då utan det räcker bara att sitta ute på gräset, chilla och snacka. Bara att kunna vistas utomhus utan att frysa ihjäl gör mycket! Hade jag kunnat göra det, gå en sommarkvällspromenad, sätta mig på gräset och röka vattenpipa och snacka skit, dra till Leksands sommarland, ta en roadtrip nånstans mitt i ingenstans för att bara chilla ute hade varit hur gött som helst eller grilla, festa utomhus, ja jag kan fortsätta i evigheter eftersom sommaren är bäst!! INGEN PROTEST! Haha.

Vintern är för jäkla lång egentligen men man ska ju alltid se på det positivt på något sätt, det är inte alls långt kvar till julafton och nyår. 42 respektive 49 dagar kvar, mindre än två månader. Ganska sjukt men likabra. Men det värsta och som alltid har varit värst är Januari, februari och mars, fyfan vad jag hatar de månaderna förutom att jag fyller år, annars är de bara låångtråkiga, böta, kalla och turister, blä.

Tillbaka till mat, satt och läste lite ur teori boken och kände hur hungrig jag blev. Jag vill laga god mat och sen äta upp allting själv eller med en vän. Funderar på om jag ska leta upp lite smaskiga recept på god jävla enkel mat som jag kan laga typ imorrn och veckan ut bara för att det är kul och det roligaste är ju såklart att äta upp det sen. Fan vad jag älskar god mat. Jag skulle tillexempel kunna äta lasagne i nästan en vecka, haha med massa ketchup på <3. Käätchsuup <3.

Yeye långt inlägg.








Mer bilder på Emelie.

Kommentarer
Beckie! säger:

Sv: haha ja det har ju iaf hänt sjukt mycket. HAHAHAHA äh det tror jag inte på! :D

2009-11-12 | 01:53:57
Bloggadress: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback