Dreaming of Santa Barbara.


Så nu är det bestämt! Augusti 2010 drar jag och Carro till Santa Barbara i Usa för att plugga på Santa Barbara city collage, om vi kommer in då men det tror jag nog, hehe. Lyckades övertala Carro eftersom hon var lite mer sugen på England men vem fan tackar nej till soliga Californien liksom? Ingen!! Haha. Sikken tur att pappa vill betala för allting och jag behöver inte ta något studielån, så jävla awesome. Ibland har jag världens bästa pappa, speciellt när han är på bra humör, haha.

Så vi ska börja söka nästa år. Hoppas jag kommer in på någon av de kurser jag har sökt in på i Sverige till våren så jag har något att göra än att bara sitta i Mora och jobba ibland. Ska även försöka lägga undan lite pengar från lönen också men det kommer bli svårt eftersom jag suger på sånt. Ihelgen ska vi nog dricka också, dock slutar jag ganska sent men det ska nog gå. Jag vet inte riktigt än vad jag ska läsa för kurser i Usa men engelska blir det iallafall. Jag blev dessutom ännu mera sugen efter at ha följt två tjejers bloggar och även har och bevakar deras bilddagböcker, Tina och Cinderalley som jag helst kallar henne.

Nu ska jag dricka te, äta choklad och kolla på The Hills och The City.








En liten bit av skolan.

Kommentarer
Carro säger:

Bubbelchoklad!!

2009-11-04 | 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback