Sov zombie..


Japp satt uppe till 05.00 imorse och halvpluggade och kolla runt på internet, la mig för att sova i en och en halvtimme, vaknade var ganska pigg men sov lite till och märkte att jag sovit för länge så jag stannade hemma. Kunde inte sjukanmäla mig heller för att det gick inte att knappa in med min jävla mobil, vettefan. Vaknade 17.00, sovit bort hela dagen, fyfan. Regnar gör det också och jag tänkte att jag skulle ta mig en snabb dusch nu, äta lite och sen kolla på Ugly Betty innan jag fortsätter med pluggandet. Ska bli klar med projektarbetet, filosofin och etiken, lite svenska också om jag pallar.

Eftersom jag inte var i skolan idag missa jag genomgången av Sofies värld men den lär ju göras imorrn för de som missa den idag och förhöret. Jag vet fan inte hur jag ska göra med kören, måste fixa det annars tar jag livet av mig asap. Jag vill bara bli klar med allt så jag kan få lite sinnesro och ha massa kul utan en massa ångest tankar. Jag vill bara vila.

Kommentarer
nazi säger:

Onödig info, i natt drömde jag om digXD Också en helt onödig dröm. Jag stod vid en telefonkiosk och skulle ringa och så kommer du förbi och säger att den inte fungerar. lol

2009-05-27 | 17:42:14
Bloggadress: http://hellohf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback