Snart klar..


Håller på med sista etik och livsfrågor uppgiften som handlar om ett etiskt dilemma och sista filosofi uppgiften om ett moraliskt dilemma och det dryga är att man ska berätta om sinnelagsetiker, regeletiker osv som jag tycker är jobbigt och fattar typ noll av efter det så är jag klar med filosofin, etiken, kulturhistorian, engelskan, idrotten, samhällen och historian. har bara svenskan klar som jag tar tag i imorgon och gör de uppgifter som skall göras.

När jag menar med nästan klar så menar jag att jag typ skrivit allt nästan men måste renskriva det, skriva ut och lämna in och det ska jag göra både imorgon och på torsdag, fredag sätts betygen. Ja men vafaaan jag fixar nog det, måste försöka vara lite positiv. Ska bara ta mig igenom dilemmarna nu, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback