Ny studentklänning på G igen.


Ja nu har den där bruden som skulle sy upp en studentklänning åt mig sytt en tredje klänning. Första vet jag inte varför jag inte ville ha, tror jag ville ha den längre eftersom den var så pass kort så hon sydde upp en till och den var hur läcker som helst men sen helt plötsligt så var hon så onöjd med den eftersom fållen på tyllen inte blev bra alls så jag kom med iden att sy en liknande fast i typ samma tyg på hela klänningen och utan tyll. Mer en 50-tals swing dress aktig polkadot fast utan prickarna. Nu ska hon bara fålla upp det och sätta dit de svarta paljetterna runt nedre kanten som kommer bli runt 20 cm med bara paljetter, får se om jag vill ha något mer på sen.

Nu fattas det bara att jag beställer en vit tyllkjol från Usa och måste fixa pengar så jag kan få hem den och hoppas jag får den i tid annars får hon fixa en enkel tyllkjol åt mig men det kommer inte bli lika snyggt. Jag vill även ha ett midjeskärp i svart lack men hittar fan inte det någonstans, får hoppas att jag gör det annars får jag lösa det på något annat sätt. Har ett svart hemma men den är inte lika snygg. Klänning till kvällen måste jag också ha och jag vet inte vad jag vill ha heller, svarta bekväma ballerina måste också fixas sen är allt klar för studenten.

Nu är vi lediga i fyra dagar och det är riktigt skönt. Ska mys kröka med gänget imorrn på kajen och så måste få klart kuh uppgifterna och skriva projektarbetet och även engelskan. Provet i idrott idag gick ganska bra tror jag, får hoppas på ett G iallafall. Har ett till på måndag, säkert ett förhör i filosofi eftersom jag missa den idag och medeltids prov eftersom jag fick fel. En annan väldigt viktig grej om jag nu ska få ett riktigt betyg i handen och inte ett betygs dokument prata med musik läraren om kören och om jag kan få 50 poäng om jag går de kvarvarande gångerna. Fixar jag inte de 50 poäng så kommer jag inte gå ut med 2500 poäng och då kommer allt gå åt helvete. Jag får böna och be, jag måste fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback