Ny header!

Ah men skitbra att mitt internet fucka sig innan jag hann spara inlägget jag skrev nyss, fucking awesome.

Fixat en ny header ganska snabbt, enkelt och ganska snyggt. Pallar inte med något ännu snyggare och mer komplicerat, speciellt inte när jag inte kan mycket om photoshop än. Denna får duga framöver. Imorgon är vi lediga från skolan eftersom det är Operation dagsverke men jag tänker inte jobba, som vanligt. Måste träffa upp Carro för att fixa med bussbiljetter till Stockholm på fredag. Synd att vi måste ta 06.30 bussen bara. Hoppas morsan har fixat pengar åt mig också så jag har något i plånboken och till bussbiljetten, har bara 80 spänn kvar på kontot.

Har tre prov på måndag också, fan va kul! Har inte äns öppnat boken till två av dem, awesome. Lär bli en massa pluggande ihelgen då. Nu är det bara 9 "riktiga" skoldagar kvar, fatta sjukt. Mest av allt vill jag ha studentvecka så man kan leka runt i skolan. Hoppas på varmare väder än 10 + i Stockholm så man kan sitta ute i Tanto länge innan man drar vidare någonstans och jag hoppas många kommer och hälsar på mig. Nej nu får det räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback