Måndag.


Sitter och väntar på att det ska gå 20 minuter så jag kan möta upp Carro och gå ner på stan för att köpa smink och annat, sen blir det nog att se Twilight filmen i orginal film. Orkade inte med skola idag, vet inte riktigt varför. Även fast jag är klar med svenska talet så palla jag inte iallafall. Hoppas man får redovisa på torsdag. Bestämde mig även imorse att skriva ett mail till min idrotts lärare och beklaga att jag inte varit där på typ år och dar och bad snällt om jag fortfarande hade en chans att få G (jag prövar i idrott A) fast det bara är dryga 4 gånger kvar innan studenten. När jag såg att jag fått ett svar ganska snabbt hoppade nästan mitt hjärta ut, vågade nästan inte öppna mailet.

Han hade skrivit att om jag är med de återstående 4 gångerna samt gör två prov, varav ett är nu på fredag så kan jag nog fixa ett G. Fatta vad lycklig jag blev! Trodde nästan att det var kört, puh. Så det betyder även att jag måste gå på måndags idrotten den 1 juni som är under studentveckan, första dagen i studentveckan alltså. Men jag har inget val och måste fixa ett betyg så vare sig jag är nykter eller ej så ska jag gå på det. För tvåorna lär ju ha lektion då? Aja. Igår regnade det också så nu är allt blött och det är ganska molnigt. Aja skriver kanske mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback