Ingen ork idag.


Ibland är jag så jävla bra på att ljuga så det är sjukt, haha. Ok inte jättebra men jag lyckas lura vissa människor runt om mig ganska bra ibland. Det är inte så att jag gillar att ljuga utan gör det när det verkligen behövs, typ en vit lögn då och då för att bortförklara och så vidare. Idag skicka jag bland annat ett mail till en lärare jag har på torsdagar med en annan klass. Har varit borta de senasre tre gångerna kanske och har två inlämningsuppgifter att lämna in. Min lögn var att det har krockat med annat viktigt, fast iofs stämmer det faktiskt så det var ju ingen lögn men jag ljög om att jag gjort ena uppgiften och skickat in den förra veckan men att det krångla lite och skulle kolla om han fått den eller ej. Sen luska jag in lite mer specifikt vad det var jag skulle skriva om exakt och hur många sidor, bad Deniz. Fast dumt nog skicka jag mailet ikväll och inte tidigare så han kommer inte se det förns imorgon och jag har dessutom lektion med honom då så det blir ju lite lagomt pinsamt. Tycker alltid det är pinsamt att vara borta mycket och inte lämnat in uppgifter i tid och sen möta läraren, det är fan jobbigt.

Jag har knappt orkat plugga idag men ska läsa idrotts boken för provet på fredag samt försöka skriva projektarbetet. Men fan hur jag gör jag med svenska talet? Den börjar en halvtimme efter att jag har lektionen med den lärare jag skickade mailet till och jag vill inte missa något av dem, suck. Att allt ska vara så krångligt hela tiden. Visar väll sig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback