Imorgon blir det Stockholm.


Skönt att vara ledig från skolan idag. Ska nog ta och kanske ha i lite directions toning i mitt egna hår och löshåret, får se om jag orkar. Sen imorgon bär det av till Stockholm somsagt. 08.25 från Mora till Borlänge, vänta en timme och sen ta tåget 11.52 till Stockholm och är framme 14.16 för att luncha/middag och gå runt lite innan hem till Shelly och Silje för bolaget och Tanto. Vi åker hem på lördag 17.44 och byter i Borlänge för att vara hemma runt 23.00 kanske. Kommer nog vara ganska trött så festa på lördag blir inte av. Har även kanske bara 500 kr i fickpengar så det kommer jag inte komma långt med, men jag kommer säkert köpa något klädesplagg om jag hittar något eller någon accessoar annars blir det till alkohol, tunnelbana (om min remsa tar slut) och utgång. Carro har 3000 i fickpengar och hon tycker det är lite. Haha vafan.

Nej nu ska jag nog ta och duscha en snabbis. Tjarå.





Bara för att jag faktiskt vill ha en sånhär, som faaaaaan! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback