Fuller..


Sitter just nu i min säng och snackar med Erdem på msn. Kom hem för typ en timme sen, galen kväll. Stressa som fan hemma då min kusin var på mig hela tiden ocg farmor hade sitt race som vanligt. Mötte upp Maria på Ica, regn som fan och Joel neka oss skjuts. Gick hela vägen till Kråkberg, jobbigt och varmt. Började grilla hamburgare och annat kött hos Lars med brudarna gött. Åt massa champinjoner som jag hatar egentligen men det var gott just då. Kanske ska börja äta det? Haha. Drack lite öl, spelade ölspel. Ewe, Johanna, Beckie och folk kom, ännu mer ölspel blev lite fuller, drog till en lame fest i Utmeland men jag och Johanna försökte peppa iallafall. Vi två drog vidare mot Wasa och snackade massa om att dra från denna håla och flytta ihop i Stockhom osv, fett pepp! Var en snabbis på Wasa och Johanna palla inte mer så hon åkte tillbaka och jag stanna kvar.

Gick tillbaka in på Wasa och dansasw röven av mig på dansgolvet med mina brudar, lite gråt här och till och med jag började grina mot slutet haha. Jävla alkohol. Inte nog med att mitt ex's bror var där så brast allting på något konstigt sätt. Fick även veta vad hans son hette men nu har jag ändå glömt bort det, något på E var det iallafall, tyckte det var konstigt. Började böla lite inne där framför hans bror och min kusin som båda tycket det var onödigt. Hans bror tyckte jag skulle glömma det och att han inte var värd det, han var inte värd mig. Så sant så sant men jag kunde inte hjälpa det.

Gick hem vid typ ett och började småböla lite då också och gick och pratade för mig själv hahah, typiskt fylla. Aja whatever ganska värd kväll iallafall och jag hoppas jag inte missa värsta partyt på Utmeland för att jag stanna kvar på Wasa. Lär höra med Johanna imorrn i varjefall som också betyder massa jävla fittplugg men orka bry sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback