Försova sig.


Hade satt klockan på 06.15 men har inget minne av att den ringt och att jag stängt av den. Sen vaknar jag upp utav att morsan väcker mina syskon och märker att klockan snart är 07.30 och filosofin börjar 08.00, skitbra. Det är inte första gången jag försover eller missar filosofi lektionen på tisdagar, börjar bli en alltför konstigt vana. Carro svarar inte på mina sms heller så jag antar att hon sover. Igår natt kom jag även på att jag borde ha pluggat på idrottsprovet lite som jag har imorgon onsdag men jag får ta och råplugga idag istället.

Nu ska jag nog ta och klippa min lugg lite och fixa till mig innan jag åker, tar 09.30 bussen och hinner till hisorian. Gah vad jag hatar att försova mig!!

Kommentarer
Jebus säger:

Svarar här. :)

Jag funderar nämligen på att sälja mina babys, så jag frågar runt lite om folk är intresserade. ^^

2009-05-12 | 12:19:17
Bloggadress: http://jebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback