Försöker peppa..


Vädret har inte alls varit så jäkla nice idag fast SMHI sa att det skulle bli det. Det är nog ganska blött och molnigt ute fast det inte är så kallt men får hoppas att det blir bättre om några timmar för jag vill ha kul. Borde plugga kuh men jag orkar inte, kanske gör det sen eller inatt/imorrn. Idag slog det även mig att det bara är 5 riktiga skoldagar kvar innan studentveckan, mer för mig kanske eftersom jag ligger efter med en del arbeten men ja. Snart bär det även av till Turkiet och jag vet inte exakt hur jag känner för det. Verkar inte som om det blir någon festival för mig i år och det suger. Har ingen att gå med på Arvika så man kanske borde peppa och försöka få med någon till en annan festival? Werchester? Hultan? Annat? Aja.


Såhär ser klänningen ut nu, inge tyll längre utan typ en och samma tyg och paljetter på nederkanten. Får se vad jag hittar på mer med den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback