Försöker peppa..


Var på stan en snabbis i förmiddags med Johanna för att kirra dricka. Blev 4 Sofiero 5,2 och en 7,0 för mig, ser inte fram emot att hälla i mig den starka haha. Vi ska tydligen till Lars och grilla vid typ sex och jag och Maria ska gå ända till Kråkberg, grilla och dricka med folket sen gå ner mot stan igen och dra på Wasa. Vi skulle egentligen på en fest i Utmeland också men det blir alldeles för stressigt eftersom vi vill komma in gratis på Wasa. Så vi skippar nog Utmeland och drar dit ifall det skulle vara för tråkigt på Wasa.

Aja nu fick jag ont i magen eftersom jag stressa upp mig själv. Morsan kommer ju bli suris som fan som vanligt då jag kommer dra ganska tidigt och komma ganska sent. Får hoppas de inte ringer stup i kvarten ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback