Bitterfitta.


Jag har inte haft något intressant att skriva på ett tag känns det som. Min farmor har varit här i två dagar och det är redan ett helvete, fast det är ju ingen nyhet. Har även suttit inne i två dagar då det har varit som varmast denna vecka och till och med varmare än nästa vecka om SMHI inte ljuger, jag hoppas nästan att de gör det för jag vill ha 18 + när jag väl är ute. Det är ganska nice att sitta hemma ibland men inte när det är varmt ute och det kliar i kroppen för man vill bara ut och chilla men är man stuck med Hitler nr 2 så är det inte så lätt att gå härifrån. Jag hoppas verkligen att morsan inte jobbar imorrn. Jag hade nämligen tänkt ta en lång promenad med Emmelie till noret för lite donken mat och Ben & Jerrys glass och snack. Jag skulle aldrig gå ända till noret bara sådär men nu när det är vår och jag bara måste köpa de sakerna så spelar det ingen roll. Jag går bara till noret om jag verkligen har behov av något som tex mat eller sex, synd att Thomas inte längre bor kvar i Mora, buhu.

Sen blir det att komma hem, duscha och skriva på projektarbetet och indian skiten. Jag måste verkligen blir klar med vissa arbeten för jag vet inte vad jag gör om jag har en massa kvar att göra typ den sista veckan. Jag kommer kollapsa, jag lovar! Jag ska börja gå på kör med Carro också så jag kan få ett riktigt betyg när jag går ut eftersom det fattas 50 poäng för mig, men det kirrar jag. Körkortet ja de fortsätter länsa av mig tusentals kronor. Jag kommer skrika, härja, rulla runt, dansa och supa mig karatefull när jag har det kirrat. FYFAN VA SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback