Balmain skor.


Det är verkligen jäkligt synd att jag ska vara så damn lång, och med det menar jag som den sko älskade person jag är (speciellt i skyhöga klackar) inte kan ha sånna för att jag blir alldeles för onormalt lång. Jag är hela 179 cm, många säger wow värsta modell lång och visst det är smickrande men jag vill inte vara så lång, jag vill ha jättehöga klackar på mig utan att bli över 189 cm lång. Jag älskar klackar med 10 centimeters klack eller ännu högre gärna också, jag suktar och dregglar efter sånna skor som fan men skulle aldrig våga ha på mig det ute bland folk, stan whatever. Kanske på någon maskerad, någon stor fest, en fest med modeller kanske för då slipper jag vara den enda jätten haha och ja Nocturnal Models Halloween Ball är ju ett exempel då jag kan tänka mig att sätta på mig ett par skyhöga klackar men annars inte. Kan ju bero på lite dåligt självförtroende för man kan ju slänga på sig sånna och bara tänka äh jag är stolt och känner mig snygg i mina nya skor oavsett om jag blir 3 meter lång men ändå tänker man nej ååh alla kommer se ut som pygmer i närheten av mig, folk kommer glo och jag kommer bara vilja dö av pinsamhet, tyvärr. Bajs.

 Kunde jag inte ha varit 170 eller åtminstonde högst 175? Dock ser jag ju ännu längre ut eftersom jag är smal, lägger jag kanske på mig dryga 10 kilo så kanske jag inte ser lika lång ut som jag egentligen är och kanske tycker det är mindre pinsamt att ha höga klackar på sig. det är mycket jag inte är nöjd med mig själv men vad kan man göra liksom? Man får göra det bästa utav det eller bli snuskigt rik och fixa till det haha.




Dessa skor i svart ser sjukt snygga ut framifrån men jag är skeptisk för hur de ser ut från sidan?





Mm jag säger bara mums <3 Balmain kopior, tyckte de hade snyggare modell är de i orginal förutom utsmyckningen kanske.





Balmain
skor. Snyggare utsmyckning men ingen snygg modell.

Kommentarer
Jebus säger:

Tycker alla de där skorna är fucking awesome!

Hade man bara haft pengar...



Du som gillar skor förresten. Vad tycker dom om zebramönstrade ankle boots?

2009-05-12 | 02:56:34
Bloggadress: http://jebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback